مطالب مرتبط:
جامعه دانشگاهی با تأسی از رییس جمهور شهید، از راه خدمت به مردم بازنمی ایستد
بهنوش طباطبایی از بدنسازی تا استاد دانشگاهی+عکس
عکس | یادواره 23 سردار شهید شهرستان تویسرکان
عکس | پخش مستند شهید رجایی از شبکه دو تلویزیون در حین تداوم عملیات جست وجوی بالگرد حامل رییسی
جامعه دانشگاهی کشور مسیر پیشرفت ایران قوی را پیش طی خواهد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 10:102024-05-20دانش

شهید آل هاشم توجه ویژه ای به فضای دانشگاهی داشتند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از ویژگی های برجسته ایشان توجه به ظرفیت دانشگاهی بود، محور اتحاد و انسجام در فضای آموزشی بودند و هر مشکلی در استان وجود داشت همواره نقطه اتکا برای مردم و مسئولان بودند.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از ویژگی های برجسته ایشان توجه به ظرفیت دانشگاهی بود، محور اتحاد و انسجام در فضای آموزشی بودند و هر مشکلی در استان وجود داشت همواره نقطه اتکا برای مردم و مسئولان بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرش رنجیران، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی که در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد اظهار کرد: شهید آل هاشم بسیار مردمی و ظرفیت عظیمی برای استان و کشور بودند، ایشان در اولین اقدام در امامت نماز جمعه به دنبال حذف فاصله بین مسئولین و مردم و دائما در میان مردم بودند.

وی افزود: یکی از ویژگی های برجسته ایشان توجه به ظرفیت دانشگاهی بود، محور اتحاد و انسجام در فضای آموزشی بودند و هر مشکلی در استان وجود داشت همواره نقطه اتکا برای مردم و مسئولان بودند.


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد - استان آذربایجان شرقی - دانشگاه - رییس دانشگاه آزاد - آذربایجان شرقی
آخرین اخبار سرویس:

شهید آل هاشم توجه ویژه ای به فضای دانشگاهی داشتند

شهید آل هاشم توجه ویژه ای به فضای دانشگاهی داشتند